Workshop Effectief Telefoneren
De workshop Effectief telefoneren
Deze pakkende workshop is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers, die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan attitude, woordgebruik en toonhoogte. Echter, uw telefoniste staat vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze workshop de do's en don'ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.Het programma
Het programma bestaat o.a. uit:- Dagelijkse praktijk;
- Doorbreken van patronen;
- Telefoonirritatie;
- Regels doorverbinden;
- Telefonische klachtafhandeling;
- Wanneer belscripts en hoe;
- Gesprekstechnieken;
- Persoonlijk actieplan, do's & don'ts
Resultaat na de training Effectief telefoneren
Na afloop heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en aan zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema's van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze workshop bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.>Over BV&T: De in-company opleider voor werkend Nederland!
Bij een traject / project van BV&T staan de leerdoelen van u of de organisatie centraal. Onze diensten zijn gericht op het optimaliseren van de resultaten van uw organisatie en van uw medewerkers. Dit door het aanroepen van (ongebruikte) talenten en het ontwikkelen van vaardigheden en nieuwe inzichten. De trajecten van BV&T zijn praktijkgericht en er zal gewerkt worden met verschillende werkvormen; van praktijksimulaties en rollenspelen tot het maken van individuele assessment. Door tijdens de training de deelnemers voordurend te spiegelen, te observeren en gevraagd / ongevraagd van feedback te voorzien, krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.Lees meer.. of download de brochure op deze website-pagina.
Effectieve kennisopname
Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). BV&T streeft naar maximale kennisopname. Dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?In-Company Workshop
Verwachte startdatum: | Wij verzorgen alleen bedrijfsworkshop's (wij komen naar u toe) |
Groepsindeling: | Vanaf 2 tot 20 deelnemers per groep. (n.o.t.k.) |
Afstemming: | Uw doelstelling is ons uitgangspunt. |
Totale duur: | 1 dag van 9:00 - 16:00h |
Prijs: | Omdat geen traject hetzelfde is. Kunt u op deze site informatie opvragen, hierna nemen wij contact met u op. |
In-company workshop |
Voor de juiste afstemming.
In deze workshop Effectief Telefoneren van BV&T staat kennis, kunde en bewustwording centraal. De workshop is samengesteld met een specifiek doel voor ogen: efficiënte kennisoverdracht. De workshop richt zich tot de essentie van de materie, hebben praktische toepasbaarheid als doelstelling en vermijden waar mogelijk nutteloze ballast. Graag stellen we in goed overleg een opleidingsplan op welke aansluit bij u als persoon of organisatie.Meer informatie betreffende bovenstaande workshop kunt u aanvragen 088-7744333
BV&T de In-company opleider voor werkend Nederland ook voor uw traject: Effectief telefoneren |
Advies
Onze medewerkers helpen u graag met persoonlijk advies, bijvoorbeeld over welke opleiding of training het beste bij uw doelstellingen past. Ook voor praktische vragen kunt u terecht bij onze afdeling advies.Onze afdeling advies is te bereiken van 08:30 - 17:00 uur op telefoonnummer: tel: 088-7744333
Advies om u te bellen?
Wil je liever door ons gebeld worden op een geschikter moment, laat dan hier je gegevens achter.
Graag maken wij met onze opdrachtgevers afspraken over concrete resultaatsverplichtingen: de te behalen niveaustijging, aanwezigheid, integratie of gerichte resultaten van verandering. Samen met onze opdrachtgever stellen wij een projectplan op met daarin minimaal één heldere communicatiestructuur (wie communiceert met wie en wanneer)
Maatwerk voor IN-Company projecten
Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"
klik op afbeelding voor groter formaat.
Visie
Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.
Een traject van BV&T is meestal maatwerk. Dat betekent dat een traject wordt ontworpen op basis van de competenties en leerdoelen van uw cursist of organisatie. Om de uitgangssituatie scherp in kaart te brengen, kunnen we starten we met een vaardighedentest/assessment (optioneel). Op basis hiervan wordt met u als opdrachtgever besloten welk traject wordt ingezet.
Duur en intensiteit
Maatwerk betekent dat de competenties en de omstandigheden van de cursist bepalen wat de intensiteit en duur van het traject moet zijn. De vaardighedentest / assessment geeft hierin duidelijkheid. Gezien vanuit de ruime ervaring / voorkennis van de doelgroep zijn wij in staat een goed inzicht te verschaffen over de intensiteit en duur van trajecten, die voor onze cursisten van belang zijn om de gewenste resultaat te kunnen halen. Dit kan variëren van 12 tot 500 uur, van enkele weken tot 2 jaar, van 1 tot 10 dagdelen per week en van individueel tot groep. Maatwerk staat centraal voor één en dezelfde investering.
Praktijk
De praktijksituatie van de cursist, positie, werk- en omstandigheden is medebepalend voor de inhoud van het traject en de vormgeving van het totale traject. Stages en andere oriënterende trajecten of activiteiten buiten het lokaal kunnen onderdeel zijn van de doelstelling / programma.
Resultaat
Graag maken wij met onze opdrachtgevers afspraken over concrete resultaatsverplichtingen: de te behalen niveaustijging, aanwezigheid, integratie of gerichte resultaten van verandering. Samen met onze opdrachtgever stellen wij een projectplan op met daarin minimaal; één heldere communicatiestructuur ( wie communiceert met wie en wanneer)
Prijsopgave aanvragen?
Trainingen worden altijd op maat gemaakt en afgestemd op uw specifieke werkwijze en de gewenste, geformuleerde leerdoelen. Tijdens het gehele traject, van voorbespreking tot evaluatie, hecht BV&T veel waarde aan informatie en nazorg.
Enkele Referenties van de afgelopen maanden
Bedrijf/organisatie/instelling | Aantal deelnemers | In-Company |
Koninklijke Luchtmacht | > 30 deelnemers | 5 trajecten |
ABN Amro Bank | 10 deelnemers | |
Justitie Noord | > 15 deelnemers | 2 trajecten |
Stedelijk Museum Amsterdam | 2 deelnemers | 3e traject |
Ashland | 1 deelnemer | 2e traject |
DSD Staalinrichting BV. | 8 deelnemers | |
Draka Comteq | verschillende groepen | 3e traject |
Namascor B.V. | 1 deelnemer | |
NU'91 | 9 deelnemers | |
Knoop college | 2 deelnemers | |
Asia Express Foods | 3 deelnemers | 6 maanden |
waterschap Noorderzijlvest | 31 deelnemers | 2 trajecten |
Qexpertise | 9 deelnemers | |
Oranjewoud | 5 deelnemers | 2 trajecten |
Philips (Hoogeveen/Drachten) | > 50 deelnemers | 10 maanden |
Heutink Primair Onderwijs B.V. | 6 deelnemers | 3e traject |
PWN Waterleidingbedrijf | 12 deelnemers | |
Zorggroep de Leiboom | 24 deelnemers | |
Mitsubishi European Equipment | 6 deelnemers | |
En nog veel meer..... | ||
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. | van MKB 1 persoon tot ..... | informeer |
088-7744333 |
Ook voor Masterclass of Workshops.
Zoekwoorden Via Searching
Training effectief telefoneren Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass effectief telefoneren. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: workshop. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: workshop effectief telefoneren. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen workshop effectief telefoneren. Groningen, Utrecht, AmsterdamProfiteer van onze ideale in-company tarieven!
BV&T ook voor uw traject: Zakelijke brieven schrijvenU zoekt op woorden zoals:
Klantgerichtheid receptie balie telefoon, telefoontraining, telefoneren dienstverlenend optimaliseren ambassadeur organisatie service
of op onderwerpen zoals:
- Dagelijkse praktijk;
- Doorbreken van patronen;
- Telefoonirritatie;
- Regels doorverbinden;
- Telefonische klachtafhandeling;
- Wanneer belscripts en hoe;
- Gesprekstechnieken;
- Persoonlijk actieplan, do's & don'ts
BV&T OPLEIDING & ADVIES
Ook voor Masterclass of Workshops.